Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
937 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-16 12:21 |
SM ISO690:2012 TIMCIUC, Svetlana, CANTEMIR, Grigore. Tradiţie şi performanţă in procesul de îmbogăţire şi activizare a lexicului elevilor din clasele de gimnazi. In: Glotodidactica, 2010, nr. 1, pp. 19-31. ISSN 1857-0763. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Glotodidactica | ||||||
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1857-0763 | ||||||
|
||||||
Pag. 19-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
în ultimul timp, în paginile presei de orientare pedagogică din Republica Moldova, se duc discuţii aprinse privind noul Curriculum la limba şi literatura română. Lupta „pe viaţă şi pe moarte" se dă între „veteranii" procesului educaţional, care au stat la temelia proceselor novatoare în educaţia de tip european, şi aşa-zişii „modernişti", care întrezăresc în activitatea lor un proces educaţional de-a dreptul „revoluţionar". în limita rândurilor ce ni se rezervă, vom face o trecere în revistă a principalelor metode „mai vechi" şi „mai noi" aplicate la studierea lexicului în cadrul ciclului gimnazial |
||||||
|