Metodologia utilizării proiectelor creative la lecţiile de Educaţie tehnologică în clasele primare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
951 1
Ultima descărcare din IBN:
2020-05-13 16:04
SM ISO690:2012
STUPACENCO, Lidia, BRANZĂREI, I.. Metodologia utilizării proiectelor creative la lecţiile de Educaţie tehnologică în clasele primare. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2011, nr. 2(5), pp. 52-55. ISSN 1857-3843.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică
Numărul 2(5) / 2011 / ISSN 1857-3843

Metodologia utilizării proiectelor creative la lecţiile de Educaţie tehnologică în clasele primare

Pag. 52-55

Stupacenco Lidia, Branzărei I.
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

The method of creative projects is a modern one, interactive and oriented towards the children's learning activity. This method has the following functions: organizational, educational and formative functions.

Cuvinte-cheie
proiect creativ, grup creativ, funcţie formativă,

motivaţia învăţării, autoapreciere, autocontrol