Articolul precedent |
Articolul urmator |
58 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.07 (11) |
Kinds of school providing general education (2120) |
SM ISO690:2012 GALBENU, Andrei. Elemente de leadership educațional ca inovație în organizația școlară. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 108-111. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.07 | ||||||
Pag. 108-111 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Organizația școlară este un mediu complex, un microclimat, care trebuie să se adapteze continuu la realitatea societății actuale, fără ca aceasta să fie privită ca fiind doar o concentrare de indivizi proveniți din medii diferite, reuniți, mai mult sau mai puțin accidental, în același loc. Pornind de la ideea de adaptare, în cadrul organizației școlare ar trebui să existe posibilitatea de alegere a scopurilor adecvate, stabilite în funcție de nevoile indivizilor, valorificarea tuturor resurselor disponibile, interne sau externe, precum și adaptarea permanentă a strategiilor educaționale la schimbările de mediu. |
||||||
Cuvinte-cheie organizaţie şcolară, leadership, adaptare, schimbare, viziune, inovaţie, school organization, leadership, adaptation, change, vision, innovation |
||||||
|