Articolul precedent |
Articolul urmator |
129 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 14:03 |
SM ISO690:2012 CRĂCIUN, Grigore, GODINA, Igor. Metodele şi formele de organizare a lecţiilor de educaţie fizică prin mijloacele dansului sportiv. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 183-189. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe Ediţia 2, 2024 |
||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe" 2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 183-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dansul sportiv, cu denumirea lui competitiva, s-a desprins din nevoia de intrecere a celor care se aflau pe ringul de dans și doreau sa fie apreciati dupa criterii obiective. Este o ramura sportiva accesibila pentru toate vârstele. In educația fizică, considerăm că dansul sportiv este introdus foarte puțin în cadrul lecții. O concretizare a metodelor și formelor de organizare și desfățurare a lecțiilor de educație fizică prin intermediul dansului sportiv poate contribui la avansarea nivelului de dezvoltare a per-sonalității elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie dans sportiv, lecţie de educaţie fizică, metode, forme, etape, legi-tăți, posibilităţi, sports dance, physical education lesson, Methods, forms, stages, lega-lities, possibilities |
||||||
|