Articolul precedent |
Articolul urmator |
124 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 14:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:005.52(478) (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2608) |
Management operations. Direction (303) |
SM ISO690:2012 CHIRILOV, Nelea. Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare – evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții, Ed. Ediția 2-a, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediția 2-a, pp. 41-43. DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior contabil: provocări și soluții Ediția 2-a, 2023 |
||||||
Colocviul "Învățământul superior contabil: provocări și soluții" Ediția 2-a, Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/isc2023.13 | ||||||
CZU: 378.147:005.52(478) | ||||||
JEL: I21, M40 | ||||||
Pag. 41-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, evoluția și dezvoltarea societății în ansamblul nu putea avea loc fără schimbări în științele educației economice. Drept urmare, știința și arta de a învăța pe alții, de a-i învăța să învețe dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoașterea disciplinei analizei economico-financiare, a determinat cercetarea problemelor și strategiilor didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare. Creșterea calității în procesul predării disciplinei analizei economico-financiare obligă profesorul să cunoască și să folosească strategii didactice bazate pe acțiune, aplicare, cercetare și experimentare. Astfel, li se va crea studenților ocazia de a practica o învățare de calitate, de a beneficia de o îndrumare competentă, de a acumula cunoștințe durabile, susceptibile de a fi utilizate și în practica economică. |
||||||
Cuvinte-cheie didactică, predare, învăţare, evaluare, metode interactive |
||||||
|