Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare – evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
124 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 14:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:005.52(478) (1)
Higher education. Universities. Academic study (2608)
Management operations. Direction (303)
SM ISO690:2012
CHIRILOV, Nelea. Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare – evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții, Ed. Ediția 2-a, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediția 2-a, pp. 41-43. DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.13
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior contabil: provocări și soluții
Ediția 2-a, 2023
Colocviul "Învățământul superior contabil: provocări și soluții"
Ediția 2-a, Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023

Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare – evaluare a disciplinei Analizei Economico-Financiare

Modern teaching strategies in the process of teaching – learning – evaluation of the discipline of economic-financial analysis

DOI:https://doi.org/10.53486/isc2023.13
CZU: 378.147:005.52(478)
JEL: I21, M40

Pag. 41-43

Chirilov Nelea
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2024


Rezumat

Actualmente, evoluția și dezvoltarea societății în ansamblul nu putea avea loc fără schimbări în științele educației economice. Drept urmare, știința și arta de a învăța pe alții, de a-i învăța să învețe dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoașterea disciplinei analizei economico-financiare, a determinat cercetarea problemelor și strategiilor didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare. Creșterea calității în procesul predării disciplinei analizei economico-financiare obligă profesorul să cunoască și să folosească strategii didactice bazate pe acțiune, aplicare, cercetare și experimentare. Astfel, li se va crea studenților ocazia de a practica o învățare de calitate, de a beneficia de o îndrumare competentă, de a acumula cunoștințe durabile, susceptibile de a fi utilizate și în practica economică.

Cuvinte-cheie
didactică, predare, învăţare, evaluare, metode interactive