Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
89 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 21:43 |
SM ISO690:2012 ALBU, Elena Nicoleta. Rolul patrimoniului cultural în educația muzeală. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2023, nr. 2(18), pp. 229-242. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(18) / 2023 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
Pag. 229-242 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația muzeală reprezintă o metodă eficientă de învățare nonformală, care utilizează obiectele de muzeu, expozițiile și resursele muzeale pentru a sprijini procesul educațional al elevilor. În ultimele decenii, educația muzeală a câștigat tot mai multă importanță, contribuind la dezvoltarea competențelor și abilităților elevilor într-o varietate de domenii. Această lucrare științifică propune o analiză a activităților de educație muzeală și a impactului acestora asupra procesului de învățare al elevilor. Se va sublinia importanța educației muzeale în contextul educației non-formale și se vor prezenta argumentele care susțin includerea acestei metode de învățare în curriculum-ul școlar. Se vor explora diferitele tipuri de activități de educație muzeală și se va analiza modul în care aceste activități contribuie la dezvoltarea abilităților cognitive, sociale și emoționale ale elevilor, precum și la crearea unui mediu educațional stimulant și interactiv. De asemenea, lucrarea se va concentra pe evaluarea activităților de educație muzeală și a metodelor utilizate pentru a măsura impactul acestora asupra elevilor. În final, lucrarea va oferi recomandări practice pentru îmbunătățirea activităților de educație muzeală. |
||||||
Cuvinte-cheie muzeu, educaţie muzeală, învățare non-formală, activități interactive, patrimoniu cultural, museum, museum education, non-formal learning, interactive |
||||||
|