Analiză a cyberbullying-ului pe platformele educaționale, în perioada stării de urgență martie -iunie 2020, în rândul elevilor al căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate din județul Timiș, România
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
117 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 00:37
SM ISO690:2012
FURDUI (FLOREA), Adelia, RUNCAN, Patricia Luciana, RUNCAN, Remus. Analiză a cyberbullying-ului pe platformele educaționale, în perioada stării de urgență martie -iunie 2020, în rândul elevilor al căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate din județul Timiș, România. In: Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană: Studii inter și pluridisciplinare, Ed. Ediția a 6-a, 6-7 octombrie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediția a 6-a, pp. 191-211. ISBN 978-9975-82-334-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană
Ediția a 6-a, 2023
Conferința "Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare"
Ediția a 6-a, Chişinău, Moldova, 6-7 octombrie 2023

Analiză a cyberbullying-ului pe platformele educaționale, în perioada stării de urgență martie -iunie 2020, în rândul elevilor al căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate din județul Timiș, România

An analysis of cyberbullying on educational platforms during the state of emergency from march to june 2020 among students whose parents are working abroad from Timiş county, Romania


Pag. 191-211

Furdui (Florea) Adelia1, Runcan Patricia Luciana1, Runcan Remus2
 
1 Universitatea de Vest, Timişoara,
2 Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2024


Rezumat

The present study aim sto analyze the phenomenon of cyberbullying on educational platforms among students from Timiș County who stepparents were temporarily working abroad during the state of emergency March June 2020. Within the quantitative approach of the research we used, we used sociological analysis as a research method, the opinion questionnaire ebeingappliedto a number of 288 students from Timiș County. The results of the research reveal that cyberbullying affects 20.5% of students as victims, 27.4% as witnesses and 10.4% as aggressors, and with regard to the environment of origin, a higher frequency is recorded in urban regions of cyberbullying victims compared to rural areas.