Articolul precedent |
Articolul urmator |
117 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 00:37 |
SM ISO690:2012 FURDUI (FLOREA), Adelia, RUNCAN, Patricia Luciana, RUNCAN, Remus. Analiză a cyberbullying-ului pe platformele educaționale, în perioada stării de urgență martie -iunie 2020, în rândul elevilor al căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate din județul Timiș, România. In: Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană: Studii inter și pluridisciplinare, Ed. Ediția a 6-a, 6-7 octombrie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediția a 6-a, pp. 191-211. ISBN 978-9975-82-334-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană Ediția a 6-a, 2023 |
||||||
Conferința "Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare" Ediția a 6-a, Chişinău, Moldova, 6-7 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 191-211 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present study aim sto analyze the phenomenon of cyberbullying on educational platforms among students from Timiș County who stepparents were temporarily working abroad during the state of emergency March June 2020. Within the quantitative approach of the research we used, we used sociological analysis as a research method, the opinion questionnaire ebeingappliedto a number of 288 students from Timiș County. The results of the research reveal that cyberbullying affects 20.5% of students as victims, 27.4% as witnesses and 10.4% as aggressors, and with regard to the environment of origin, a higher frequency is recorded in urban regions of cyberbullying victims compared to rural areas. |
||||||
|