Articolul precedent |
Articolul urmator |
141 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:51(477) (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2623) |
Mathematics (1686) |
SM ISO690:2012 SHVETS, Vasiliy, LUKIANOVA, Svitlana, YATSENKO, Svitlana. Practical training of mathematics teachers at Dragomanov Ukrainian State University. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 37-44. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p37-44 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p37-44 | ||||||
CZU: 378.126:51(477) | ||||||
Pag. 37-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este prezentată experiența privind organizarea și desfășurarea practicilor pedagogice în cadrul Universității de Stat „M. Dragomanov” din Ucraina. Sunt conturate tipurile, scopurile, sarcinile și criteriile de organizare și evaluare a practicilor în sistemul de formare profesională inițială a viitorului profesor de matematică. Sunt precizate competențele generale și profesionale ale studenților Facultății de Matematică, Informatică și Fizică, formarea cărora se realizează în cadrul practicelor. |
||||||
Cuvinte-cheie practice, mathematics teacher training, general and professional competences, tasks of practice, practică, formarea profesorilor de matematică, competențe generale și profesionale, sarcini de practică |
||||||
|