Abordări inter/transdisciplinare în predarea biologiei
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
175 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 20:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:57 (22)
General questions of didactics and method (1235)
Biological sciences in general (3649)
SM ISO690:2012
FEȚANU, Bogdan Anton. Abordări inter/transdisciplinare în predarea biologiei. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 459-464. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p459-464
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Abordări inter/transdisciplinare în predarea biologiei

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p459-464
CZU: 37.02:57

Pag. 459-464

Fețanu Bogdan Anton
 
Liceul Teoretic „Marin Preda”, București
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

Articolul cuprinde aspecte benefice ale folosirii predării inter și transdisciplinare, pentru a putea fi mai aproape de nevoile omului contemporan. Am argumentat cu exemple concrete modalitatea de aplicare a acestor metode la lecțiile de biologie. În același timp sunt descrise lecții în care poate fi aplicat proiectul STEAM la disciplina biologie.

The article includes beneficial aspects of the use of inter and transdisciplinary teaching, in order to be closer to the needs of contemporary man. I have argued with concrete examples how to apply these methods to biology lessons. At the same time, lessons are described in which the STEAM project can be applied to the discipline of biology.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, competențe, lucrare practică, STEAM,

interdisciplinarity, transdisciplinarity, skills, practical work, STEAM