Interdisciplinaritatea în cadrul cursului universitar Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
157 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-13 13:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004.9 (3)
General questions of didactics and method (1235)
Application-oriented computer-based techniques (448)
SM ISO690:2012
EVDOCHIMOV, Radames, POPOV, Lidia. Interdisciplinaritatea în cadrul cursului universitar Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 306-312. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p306-312
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Interdisciplinaritatea în cadrul cursului universitar Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p306-312
CZU: 37.02:004.9

Pag. 306-312

Evdochimov Radames, Popov Lidia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

În acest articol, se scoate în relief rolul, necesitatea și metode de implementare a interdisciplinarității în cadrul cursului universitar Tehnologii informaționale și comunicaționale (TIC). Se scoate în evidența conceptul de interdisciplinaritate, aspectele ei pozitive și negative. Implementarea interdisciplinarității în cadrul cursului TIC orientându-se la nevoile, cerinţele şi posibilităţile studenților în funcție de specialitate.

In this article, the role, necessity and methods of implementing interdisciplinarity in the Information and Communication Technologies (ICT) university course are highlighted. The concept of interdisciplinarity, its positive and negative aspects is highlighted. The implementation of interdisciplinarity within the ICT course focusing on the needs, requirements and possibilities of the students according to the specialty.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, specialitate, tehnologii informaţionale, tehnologii comunicaţionale, competenţă digitală, implementare,

interdisciplinarity, specialty, information technologies, communication technologies, digital competence, Implementation