Abordări interdisciplinare în procesul de studiere a matematicii în învățământul preuniversitar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
145 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.02:51 (2)
Kinds of school providing general education (2122)
Mathematics (1688)
SM ISO690:2012
FEȚANU, Elisa Ioana. Abordări interdisciplinare în procesul de studiere a matematicii în învățământul preuniversitar. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 94-98. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p94-98
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Abordări interdisciplinare în procesul de studiere a matematicii în învățământul preuniversitar

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p94-98
CZU: 373.02:51

Pag. 94-98

Fețanu Elisa Ioana
 
Liceul Teoretic „Marin Preda”, București
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2023


Rezumat

Articolul prezent cuprinde aspecte utile pentru folosirea predării inter şi transdisciplinare, pentru a putea fi mai aproape de nevoile omului modern. Am argumentat cu unele exemple concrete modalitatea de aplicare a acestor metode la lecţiile de matematică. În acelaşi timp sunt descrise lecţii în care poate fi aplicat proiectul STEAM la disciplina matematică.

The present article includes useful aspects for the use of inter and transdisciplinary teaching, in order to be closer to the needs of modern man. I have argued with some concrete examples how to apply these methods to math lessons. At the same time, lessons are described in which the STEAM project can be applied to mathematics.

Cuvinte-cheie
metode, lucrare practică, metode active, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, lucrare practică, STEAM,

Method, practical work, active learning, interdisciplinarity, transdisciplinarity, work practice, STEAM