Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.02:51 (2) |
Kinds of school providing general education (2122) |
Mathematics (1688) |
![]() FEȚANU, Elisa Ioana. Abordări interdisciplinare în procesul de studiere a matematicii în învățământul preuniversitar. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 94-98. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p94-98 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p94-98 | ||||||
CZU: 373.02:51 | ||||||
Pag. 94-98 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezent cuprinde aspecte utile pentru folosirea predării inter şi transdisciplinare, pentru a putea fi mai aproape de nevoile omului modern. Am argumentat cu unele exemple concrete modalitatea de aplicare a acestor metode la lecţiile de matematică. În acelaşi timp sunt descrise lecţii în care poate fi aplicat proiectul STEAM la disciplina matematică. |
||||||
Cuvinte-cheie metode, lucrare practică, metode active, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, lucrare practică, STEAM, Method, practical work, active learning, interdisciplinarity, transdisciplinarity, work practice, STEAM |
||||||
|