Articolul precedent |
Articolul urmator |
230 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-26 13:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.133.1:37.091 (1) |
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (248) |
Organization of instruction (560) |
SM ISO690:2012 CHIFA, Cristina, SAVA, Anastasia. La création d’un cadre motivationnel de l’apprentissage d’une langue étrangère – enjeu majeur de la réforme curriculaire nationale. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 316-319. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.133.1:37.091 | ||||||
Pag. 316-319 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reforma Curriculara 2019 a adus noi viziuni în sistemul educațional din țară, acestea se bazează pe document oficiale internaționale, cum ar fi CECRL. Fapt care demonstrează, că învățământul unei limbi străine în școli trebuie să corespundă normelor internaționale. Astfel, crearea unui mediu motivațional pentru elevi, cercetarea noilor metode și tehnici motivaționale, introducerea tehnologiilor interactive în clasă și alți factori motivaționali au devenit întrebările importante, pe care noi ne propunem sa le cercetăm. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, CECRL, reforma, metode, tehnici, motivaţie, competențe, eficacitate, curriculum, CECRL, reform, Methods, techniques, motivation, competences, efficacity |
||||||
|