La création d’un cadre motivationnel de l’apprentissage d’une langue étrangère – enjeu majeur de la réforme curriculaire nationale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
230 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-26 13:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1:37.091 (1)
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (248)
Organization of instruction (560)
SM ISO690:2012
CHIFA, Cristina, SAVA, Anastasia. La création d’un cadre motivationnel de l’apprentissage d’une langue étrangère – enjeu majeur de la réforme curriculaire nationale. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 316-319. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

La création d’un cadre motivationnel de l’apprentissage d’une langue étrangère – enjeu majeur de la réforme curriculaire nationale

CZU: 811.133.1:37.091

Pag. 316-319

Chifa Cristina, Sava Anastasia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

Reforma Curriculara 2019 a adus noi viziuni în sistemul educațional din țară, acestea se bazează pe document oficiale internaționale, cum ar fi CECRL. Fapt care demonstrează, că învățământul unei limbi străine în școli trebuie să corespundă normelor internaționale. Astfel, crearea unui mediu motivațional pentru elevi, cercetarea noilor metode și tehnici motivaționale, introducerea tehnologiilor interactive în clasă și alți factori motivaționali au devenit întrebările importante, pe care noi ne propunem sa le cercetăm.

The Curricular Reform 2019 brought new visions to the educational system in the country, they are based on official international documents, such as CECRL. A fact that proves that the teaching of a foreign language in schools must correspond to international norms. Thus, creating a motivational environment for students, researching new motivational methods and techniques, introducing interactive technologies in the classroom and other motivational factors have become important questions, which we propose to research.

Cuvinte-cheie
curriculum, CECRL, reforma, metode, tehnici, motivaţie, competențe, eficacitate,

curriculum, CECRL, reform, Methods, techniques, motivation, competences, efficacity