Gândirea creativă - mijloc de dezvoltare a competenței de cercetare/investigare la disciplina științe ale naturii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
205 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-03 06:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.036:502 (1)
Kinds of school providing general education (2127)
The environment and its protection (695)
SM ISO690:2012
IORDACHE (NEAGU), Marieta. Gândirea creativă - mijloc de dezvoltare a competenței de cercetare/investigare la disciplina științe ale naturii. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 38-44. ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.10, Partea II, 2023
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2023

Gândirea creativă - mijloc de dezvoltare a competenței de cercetare/investigare la disciplina științe ale naturii

Creative thinking - means of developing research/investigation competence in the discipline of natural sciences

CZU: 373.3.036:502

Pag. 38-44

Iordache (Neagu) Marieta
 
Școala Gimnazială „Ion Ionescu”, Valea Călugărească, România
 
 
Disponibil în IBN: 11 septembrie 2023


Rezumat

În acest articol se investighează impactul gândirii creative la vârsta școlară mică asupra dezvoltării competenței de cercetare/investigare prin intermediul activităților STEAM. În primul rând, ne concentrăm asupra caracteristicilor copilului creativ, explorăm dimensiunile, activitățile STEAM și dezvoltarea competenței de cercetare/investigare. Prin încurajarea gândirii creative, elevii devin mai capabili să exploreze, să descopere și să înțeleagă lumea înconjurătoare într-un mod original și inovativ. Acest studiu a fost realizat cu scopul de a evidenția rolul gândirii creative prin activități STEAM în dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la disciplina Științe ale naturii.

This article investigates the impact of creative thinking in early childhood on the development of research/inquiry skills through STEAM activities. Firstly, we focus on the characteristics of the creative child, explore the dimensions, STEAM activities, and the development of research/inquiry competence. By fostering creative thinking, students become more capable of exploring, discovering, and understanding the surrounding world in an original and innovative way. This study aims to emphasize the role of creative thinking through STEAM activities in the development of research/inquiry competence in the discipline of Natural Sciences.

Cuvinte-cheie
creativitate, gândirea creativă, competența de cercetare/investigare, STEAM,

creativity, creative thinking, research/inquiry competence, STEAM