Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-03 06:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.036:502 (1) |
Kinds of school providing general education (2127) |
The environment and its protection (695) |
![]() IORDACHE (NEAGU), Marieta. Gândirea creativă - mijloc de dezvoltare a competenței de cercetare/investigare la disciplina științe ale naturii. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 38-44. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.036:502 | ||||||
Pag. 38-44 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se investighează impactul gândirii creative la vârsta școlară mică asupra dezvoltării competenței de cercetare/investigare prin intermediul activităților STEAM. În primul rând, ne concentrăm asupra caracteristicilor copilului creativ, explorăm dimensiunile, activitățile STEAM și dezvoltarea competenței de cercetare/investigare. Prin încurajarea gândirii creative, elevii devin mai capabili să exploreze, să descopere și să înțeleagă lumea înconjurătoare într-un mod original și inovativ. Acest studiu a fost realizat cu scopul de a evidenția rolul gândirii creative prin activități STEAM în dezvoltarea competenței de cercetare/investigare la disciplina Științe ale naturii. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, gândirea creativă, competența de cercetare/investigare, STEAM, creativity, creative thinking, research/inquiry competence, STEAM |
||||||
|