Articolul precedent |
Articolul urmator |
211 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-24 11:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1/.2:316.66 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4063) |
Social psychology (1001) |
SM ISO690:2012 NEACȘU, Ioan-Cristian, DUMITRAȘCU, Roxana Gabriela. Responsabilitatea socială, atribut al parteneriatului școală-familie . In: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 74-79. DOI: https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p74-79 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației 2022 | ||||||
Conferința "Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației" 1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p74-79 | ||||||
CZU: 37.018.1/.2:316.66 | ||||||
Pag. 74-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de parteneriat între școală și comunitate se bazează pe principiul complementarității serviciilor oferite de organizațiile care lucrează în comunitate. Școlile sunt puternic ancorate în comunitatea locală și prin statutul lor, prin competențele resurselor umane implicate în sistemul educațional, pot deveni promotoare ale parteneriatului comunitar. Familia elevului face legătura între furnizorul de servicii educaționale și comunitate. Acei copii care sunt susținuți de părinți, care au atitudini adecvate pro școală în familie, obțin performanțe liceale și au un grad ridicat de aspirație față de nivelul de școlarizare pe care doresc să-l atingă. În jurul copiilor se formează o comuniune, care poate funcționa ca o coaliție pozitivă de sprijin educațional și cultural. Astfel, parteneriatele educaționale sunt o componentă esențială în organizarea și desfășurarea colaborării cu întreaga comunitate, astfel încât aceasta să beneficieze de membri - cetățeni conștienți, educați și responsabili. |
||||||
Cuvinte-cheie şcoală, familie, comunitate locală, parteneriat, performanţă, school, family, local community, partnership, performance |
||||||
|