Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 21:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3 (34) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (655) |
![]() CĂLUGĂRU, Bernandeta. Incluziunea școlară și acceptarea de către instituțiile de învățământ a tuturor copiilor. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 321-326. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.015.3 | ||||||
Pag. 321-326 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia incluzivă este un proces continuu de perfecţionare a instituţiei de învățămînt, cu accesarea eficientă a resurselor (materiale, umane, de timp), care asigură și stimulează participarea la procesul educațional a tuturor copiilor, în conformitate cu particularitățile de dezvoltare și potențialul acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţia incluzivă, educația integrată, dificultăți de învățare, cerințe educaționale speciale., inclusive education, integrated education, learning difficulties, special educational requirements. |
||||||
|