Articolul precedent |
Articolul urmator |
306 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-22 19:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[159.942.2:37.091]:376.112.4 (1) |
Psychology (3511) |
Organization of instruction (560) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (655) |
SM ISO690:2012 PLEŞCA, Maria. Rolul inteligenței emoționale a cadrelor didactice în realizarea educației incluzive. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 256-262. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [159.942.2:37.091]:376.112.4 | ||||||
Pag. 256-262 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema rolului influenței emoționale în formarea psihologică a cadrelor didactice ce vor activa în condiții de educație incluzivă. Actualitatea acestei probleme este facilitată de cerințe moderne noi pentru formarea profesională a viitorului profesor, precum și schimbările inovatoare în domeniul instructiv-educațional. Dezvoltarea inteligenței emoționale a viitorilor profesioniști este o modalitate posibilă de formare psihologică și a pregătirii profesionale a viitorilor profesori. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, cadre didactice, educație incluzivă, formare psihologică, activitate pedagogică., emotional intelligence, teaching staff, inclusive education, psychological training, pedagogical activity |
||||||
|