Articolul precedent |
Articolul urmator |
256 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 18:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.76+376.36 (3) |
Psychology (3508) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (653) |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina. Optimizarea atitudinilor parentale în cadrul asistenței logopedice. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 198-204. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.76+376.36 | ||||||
Pag. 198-204 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limbajul este un proces mental important care determină dezvoltarea unui preșcolar, s-a dovedit că tulburările de limbaj trebuie depășite cât mai devreme, iar intervenția logopedică trebuie să fie complexă și să contribuie la dezvoltarea armonioasă a copilului. Pentru atingerea acestui obiectiv, este necesară implicarea activă a părinților în procesul de depășire a tulburărilor de limbaj, însă modul implicarea acestora depinde de atitudinile parentale față de tulburarea de limbaj a propriului copil. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, preşcolari, tulburări de limbaj, atitudini parentale, asistență logopedică, language, preschoolers, language disorders, parental attitudes, speech therapy assistance |
||||||
|