Optimizarea atitudinilor parentale în cadrul asistenței logopedice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
256 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-16 18:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.76+376.36 (3)
Psychology (3508)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (653)
SM ISO690:2012
PONOMARI, Dorina. Optimizarea atitudinilor parentale în cadrul asistenței logopedice. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 198-204. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Optimizarea atitudinilor parentale în cadrul asistenței logopedice

Optimizing parental attitudes in the framework of logopedic assistance

CZU: 159.922.76+376.36

Pag. 198-204

Ponomari Dorina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

Limbajul este un proces mental important care determină dezvoltarea unui preșcolar, s-a dovedit că tulburările de limbaj trebuie depășite cât mai devreme, iar intervenția logopedică trebuie să fie complexă și să contribuie la dezvoltarea armonioasă a copilului. Pentru atingerea acestui obiectiv, este necesară implicarea activă a părinților în procesul de depășire a tulburărilor de limbaj, însă modul implicarea acestora depinde de atitudinile parentale față de tulburarea de limbaj a propriului copil.

Language is an important mental process that determines the development of a preschooler, it has been proven that language disorders must be overcome as early as possible, and the speech therapy intervention must be complex and contribute to the harmonious development of the child. In order toachieve this goal, the active involvement of parents in the process of overcoming language disorders is necessary, but their involvement depends on parental attitudes towards their own child's language disorder.

Cuvinte-cheie
limbaj, preşcolari, tulburări de limbaj, atitudini parentale, asistență logopedică,

language, preschoolers, language disorders, parental attitudes, speech therapy assistance