Valorificarea manualului electronic în formarea competențelor profesionale ale studenților-pedagogi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
212 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 22:56
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Veronica. Valorificarea manualului electronic în formarea competențelor profesionale ale studenților-pedagogi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 266-274. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.15, Partea 1, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Valorificarea manualului electronic în formarea competențelor profesionale ale studenților-pedagogi


Pag. 266-274

Oboroceanu Veronica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2023


Rezumat

The article highlights the value of the electronic textbook for the formation and development of pre-service teachers' professional skills. Thus, the electronic textbook leads to exploration and innovation, constructivism and independent learning, dynamism, the initiative to be critical when bringing into effect the electronic technologies in the contemporary society, creativity towards the integration of the electronic resources into the educational activities, and decision-making regarding the adequateness of on line resources.

Cuvinte-cheie
competenţe profesionale, manual electronic, curs electronic,

professional skills, electronic textbook, electronic course