Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-07 07:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
379.091.214 (1) |
Education (14789) |
SM ISO690:2012 STRATAN, Victoria. Relația evaluare – curriculum. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 214-218. DOI: https://doi.org/10.46727 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | |||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.46727 | |||||||
CZU: 379.091.214 | |||||||
Pag. 214-218 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Relaţia dintre evaluare şi curriculum este complexă, ceea ce implică abordarea procesului de predare-învăţare-evaluare în mod integrat. Orice schimbare produsă la nivelul uneia dintre aceste activităţi influenţează modalităţile de realizare a celorlalte, generând o reacţie în lanţ, care impune reveniri şi revizuiri permanente. Articolul tratează relația evaluare – curriculum și conturează sistemul principiilor activității evaluative în context curricular. Se prezintă unele constatări cu referire la relația evaluare-curriculum din perspectiva celor doi actori ai binomului educațional, profesor și elev. |
|||||||
Cuvinte-cheie evaluare, predare, învăţare, curriculum, finalități educaționale, assessment, teaching, learning, curriculum, educational purposes |
|||||||
|