Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 09:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:57 (3) |
Organization of instruction (560) |
Biological sciences in general (3649) |
![]() MUNTEANU, Oxana. Instruirea interactivă prin învățare și cooperare la lecțiile de biologie . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 49-52. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7665035 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7665035 | ||||||
CZU: 37.091:57 | ||||||
Pag. 49-52 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea prin cooperare și învățarea pe baza strategiilor și tehnicilor de grup joacă un rol important în optimizarea procesului educațional și creșterea motivației la elevi. Articolul scoate în evidență avantajele învățării prin cooperare în eficientizarea lecțiilor de biologie prin aplicarea tehnicilor de lucru în grup |
||||||
Cuvinte-cheie biologie, cooperare, tehnici interactive de grup, biology, cooperative learning, interactive group techniques, Methods |
||||||
|