Instruirea interactivă prin învățare și cooperare la lecțiile de biologie
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
231 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 09:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:57 (3)
Organization of instruction (560)
Biological sciences in general (3649)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Oxana. Instruirea interactivă prin învățare și cooperare la lecțiile de biologie . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 49-52. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7665035
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455

Instruirea interactivă prin învățare și cooperare la lecțiile de biologie

Interactive Teaching through Learning and Cooperation in Biology Lesson

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7665035
CZU: 37.091:57

Pag. 49-52

Munteanu Oxana
 
Gimnaziul Hănășeni, raionul Leova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2023


Rezumat

Învățarea prin cooperare și învățarea pe baza strategiilor și tehnicilor de grup joacă un rol important în optimizarea procesului educațional și creșterea motivației la elevi. Articolul scoate în evidență avantajele învățării prin cooperare în eficientizarea lecțiilor de biologie prin aplicarea tehnicilor de lucru în grup

Cooperative learning and learning based on group strategies and techniques play an important role in optimizing the educational process and increasing student motivation. The article highlights the advantages of cooperative learning in making biology lessons more efficient by applying group work techniques.

Cuvinte-cheie
biologie, cooperare, tehnici interactive de grup,

biology, cooperative learning, interactive group techniques, Methods