Articolul precedent |
Articolul urmator |
330 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 07:33 |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina. Specificul dezvoltării comunicării la preșcolarii cu tulburări de limbaj. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 2, pp. 173-181. ISBN 978- 9975-46-348-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.16, Partea 2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 173-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limbajul îndeplinește o serie de funcții, care sunt, în egală măsură, importante. Printre ele se numără funcția de comunicare, de organizare a ideilor și activității, de fixare și acumulare a experienței social-istorice, de reglare a proceselor psihice ș.a. Prin rolul jucat de limbaj în reglarea proceselor psihice, se influențează, hotărâtor, conduita umană. Numărul mare de copii preșcolari care suportă una sau altă tulburare de limbaj care ulterior se transferă asupra comunicării lor, insuficiența studiilor referitoare la comunicarea preșcolarilor cu tulburări de limbaj și dezvoltarea ei în contextul recuperării tulburărilor de limbaj ne-au motivat să desfășurăm cercetarea prezentă. |
||||||
Cuvinte-cheie tulburări de limbaj, comunicare, limbaj |
||||||
|