Nonverbal competence in researching the communicative and organizational skills of teachers
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
319 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 22:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.6+316.35 (1)
Social psychology (1001)
Social structure. Society as a social system (1015)
SM ISO690:2012
BÎTCA, Lucia. Competența nonverbală în cercetarea aptitudinilor comunicative şi organizatorice a cadrelor didactice. In: EcoSoEn, 2022, nr. 3-4, pp. 163-171. ISSN 2587-344X. DOI: https://doi.org/10.54481/ecosoen.2022.3-4.19
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3-4 / 2022 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Nonverbal competence in researching the communicative and organizational skills of teachers

Competența nonverbală în cercetarea aptitudinilor comunicative şi organizatorice a cadrelor didactice

DOI:https://doi.org/10.54481/ecosoen.2022.3-4.19
CZU: 316.6+316.35

Pag. 163-171

Bîtca Lucia
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2022


Rezumat

Arising from the complexity and multidisciplinarity of the problem of nonverbal communication and impression management in the organizational environment, its investigation constitutes a common subject for several sciences, being located at the confluence of social psychology of personality, communication psychology, educational psychology, organizational psychology and business psychology, reflecting in the same way, the contemporary trend of mutual approximation and escalation of the boundaries of scientific fields.

Reieşind din complexitatea și multidisciplinaritatea problemei comunicării nonverbale și managementului impresiilor în mediul organizațional, investigarea acesteia constituie un subiect comun pentru mai multe științe, fiind situată la confluența psihologiei sociale a personalității, psihologiei comunicării, psihologiei educației, psihologiei organizaționale și psihologia afacerilor, reflectând în același mod, tendința contemporană de apropiere reciprocă și escaladare a granițelor domeniilor științifice.

Cuvinte-cheie
nonverbal communication, nonverbal competence, impression management, teacher,

comunicare nonverbală, competență nonverbală, managementul impresiilor, cadrul didactic