Articolul precedent |
Articolul urmator |
299 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 10:37 |
SM ISO690:2012 OPRESCU, Daniel Dragoș. Educaţia fizică şi filiaţia cu subsistemele psihologice. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 303-311. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 303-311 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În esenţă, educaţia fizică este formată dintr-un ansamblu de acţiuni care contribuie la dezvoltarea personalităţii elevului, prin potenţarea calităţilor psihofizice ale acestuia şi prin asigurarea unui echilibru între ele. Ca atare, optica, potrivit căreia educaţia fizică ar fi doar o „joacă”, un mijloc de destindere şi o dexteritate după o activitate intelectuală mai intensă, nu are un temei ştiinţific şi nici nu este validată de practică. |
||||||
Cuvinte-cheie educație fizică, personalitate, subsisteme psihologice, motivaţie, cunoştinţe teoretice, physical education, personality, psychological subsystems, motivation, theoretical knowledge |
||||||
|