Actualitatea pedagogiei formativorganiciste a lui G.G Antonesc
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
246 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-09 22:48
SM ISO690:2012
BRÎNZĂ, Ionela. Actualitatea pedagogiei formativorganiciste a lui G.G Antonesc. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 44-52. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Actualitatea pedagogiei formativorganiciste a lui G.G Antonesc


Pag. 44-52

Brînză Ionela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2022


Rezumat

Prezentul articol abordează dimensiunea istorică a personalitații lui G.G. Antonescu, dimensiunea epistemologică a operei lui G.G. Antonescu și dimensiunea practică a pedagogiei care promovează școala formativ-organicistă a sa.

The historical pedagogy research (diachronic and sinchronic) approaches the historical dimension of G. G. Antonescu's personality, the epistemological dimension of G. G. Antonescu and the practical dimension of G. G. Antonescu's pedagogy which creates interest in formative-organicist school.

Cuvinte-cheie
cercetarea pedagogică istorică ( sincronică si diacronică), perspective epistemologice, școala formativ-organicistă,

historical pedagogy research (diachronic and sinchronic), epistemological perspectives, formative-organicist school