Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
359 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 15:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091:811.111 (4) |
Higher education. Universities. Academic study (2640) |
English language (699) |
SM ISO690:2012 CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Argumente experimentale privind necesitatea utilizării abordării discursive a textului literar în dezvoltarea competenţei de comunicare în limba engleză a studenţilor filologi. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 108-113. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.17 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.17 | ||||||
CZU: 378.091:811.111 | ||||||
Pag. 108-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă descrierea designului experimentului constatativ a Metodologiei de dezvoltare a competenței de comunicare în limba engleză a studenților filologi, prin abordarea discursivă a textului literar. Lucrarea include rezultatele cercetării experimentale, argumentate științific, care pun în evidență unele carențe în procesul de dezvoltare a competenței de comunicare discursivă în limba engleză a studenților filologi. Datele obținute dovedesc necesitatea elaborării unei metodologii, prin acţiuni experimentale de valorificare a practicilor discursive în cadrul cursului universitar Interpretarea textului literar englez |
||||||
Cuvinte-cheie text literar, competenţă de comunicare, abordare discursivă, experiment, curricula, literary text, communicative competence, discursive approach, experiment, Curricula |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ciorba-Lașcu, T.</dc:creator> <dc:date>2022-08-16</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul prezintă descrierea designului experimentului constatativ a Metodologiei de dezvoltare a competenței de comunicare în limba engleză a studenților filologi, prin abordarea discursivă a textului literar. Lucrarea include rezultatele cercetării experimentale, argumentate științific, care pun în evidență unele carențe în procesul de dezvoltare a competenței de comunicare discursivă în limba engleză a studenților filologi. Datele obținute dovedesc necesitatea elaborării unei metodologii, prin acţiuni experimentale de valorificare a practicilor discursive în cadrul cursului universitar Interpretarea textului literar englez</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article presents the description of the design of the ascertaining experiment of the Methodology for the development of the communication competence in English of the Philology students through the discursive approach of the literary text. The paper includes the results of experimental research, scientifically argued, which highlight some shortcomings in the process of developing the competence of discursive communication in the English language. The data obtained prove the need to develop a Methodology through experimental actions regarding the use of the discursive practices within the subject Interpretation of the English literary text.</p></dc:description> <dc:identifier>10.52387/1811-5470.2022.2.17</dc:identifier> <dc:source>Univers Pedagogic 74 (2) 108-113</dc:source> <dc:subject>text literar</dc:subject> <dc:subject>competenţă de comunicare</dc:subject> <dc:subject>abordare discursivă</dc:subject> <dc:subject>experiment</dc:subject> <dc:subject>curricula</dc:subject> <dc:subject>literary text</dc:subject> <dc:subject>communicative competence</dc:subject> <dc:subject>discursive approach</dc:subject> <dc:subject>experiment</dc:subject> <dc:subject>Curricula</dc:subject> <dc:title>Argumente experimentale privind necesitatea utilizării abordării discursive a textului literar în dezvoltarea competenţei de comunicare în limba engleză a studenţilor filologi</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>