Articolul precedent |
Articolul urmator |
463 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 11:35 |
SM ISO690:2012 OLARU, Liliana, CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 216-220. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 216-220 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Într-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală împreună cu cea verbală, formează un întreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că în cadrul orelor de predare învăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; în acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal decât prin verbal. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetare, comunicare, nonverbală, elevi, instructiv, educativ, fizică |
||||||
|