Formarea atitudinilor pentru cariera de interpret acordeonist: model pedagogic
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
287 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-09 14:09
SM ISO690:2012
DERMENJI, Igor. Formarea atitudinilor pentru cariera de interpret acordeonist: model pedagogic . In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective, 30-31 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, pp. 205-208. ISBN 978-9975-3470-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective 2021
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective"
Bălți, Moldova, 30-31 octombrie 2020

Formarea atitudinilor pentru cariera de interpret acordeonist: model pedagogic

Attitude formation for accordionist interpreter career: pedagogical model


Pag. 205-208

Dermenji Igor
 
Colegiul de Muzică şi Pedagogie din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 6 mai 2022


Rezumat

The interpretive activity consolidates the teacher's authority as a musician, propagandist of all that is best, that has been created in the art of music. With this in mind, he must always perfect his interpretive mastery, become acquainted with new creations, penetrate their stylistic essence, compose and renew his repertoire. Thus, in this article, we tried to highlight the formation of students' attitudes for music and for the career of accordionist.

Cuvinte-cheie
attitude formation, career as a performer, accordionist, attitude for a career as a performer