Articolul precedent |
Articolul urmator |
287 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 14:09 |
SM ISO690:2012 DERMENJI, Igor. Formarea atitudinilor pentru cariera de interpret acordeonist: model pedagogic . In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective, 30-31 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, pp. 205-208. ISBN 978-9975-3470-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective 2021 | ||||||
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective" Bălți, Moldova, 30-31 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 205-208 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The interpretive activity consolidates the teacher's authority as a musician, propagandist of all that is best, that has been created in the art of music. With this in mind, he must always perfect his interpretive mastery, become acquainted with new creations, penetrate their stylistic essence, compose and renew his repertoire. Thus, in this article, we tried to highlight the formation of students' attitudes for music and for the career of accordionist. |
||||||
Cuvinte-cheie attitude formation, career as a performer, accordionist, attitude for a career as a performer |
||||||
|