Articolul precedent |
Articolul urmator |
519 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 00:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.4.04+373.6 (1) |
Education (14778) |
Kinds of school providing general education (2118) |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana, NECULAI, Rodica. Valorificarea învățării bazată pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Proiectarea carierei profesionale și dezvoltarea spiritului antreprenorial” la disciplina „Dezvoltarea personală” în clasele primare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 173-182. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.4.04+373.6 | ||||||
Pag. 173-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article elucidates some theoretical, methodological and applied aspects in order to capitalize on work-based learning in the module "Designing the professional career and developing the entrepreneurial spirit" in the discipline "Personal development" in primary classes. |
||||||
Cuvinte-cheie profession, career, occupation, career design, active learning strategies, task-based learning, career design skills, profesie, carieră, ocupaţie, proiectarea carierei, strategii de învățare activă, învățăre bazate pe sarcini de lucru, abilități de proiectare a carierei |
||||||
|