Articolul precedent |
Articolul urmator |
407 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-19 15:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:37 (49) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (801) |
Education (14645) |
SM ISO690:2012 BÎTCA, Lucia. Impactul comunicării nonverbale şi a managementului impresiei în procesul de formare profesională. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 237-243. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.77:37 | ||||||
Pag. 237-243 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea umană este deosebit de diferită de orice alt sistem de comunicare natural cunoscut. Comunicarea se referă la procesul prin care informațiile sunt transmise și înțelese între două sau mai multe persoane. Să ai abilități puternice de comunicare ajută în toate aspectele vieții - de la viața profesională la viața personală și tot ceea ce se încadrează între ele. Din punct de vedere al afacerii, toate tranzacțiile rezultă din comunicare. Abilitățile bune de comunicare sunt esențiale pentru a permite celorlalți și dumneavoastră să înțelegeți informațiile mai precis și rapid. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare nonverbală, indicatori comportamentali, managementul impresiei, nonverbal communication, behavioral indicators, impression management |
||||||
|