Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
310 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 10:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1 (1452) |
Higher education. Universities. Academic study (2640) |
SM ISO690:2012 CORNEA, Valentina. Vigneta ca instrument de predare și înțelegere a teoriilor utilizate în explicarea fenomenlor administrative. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Sociale”, 2021, nr. 2(14), pp. 31-38. ISSN 2345-1858. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6044205 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Sociale” | ||||||
Numărul 2(14) / 2021 / ISSN 2345-1858 /ISSNe 2345-1890 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6044205 | ||||||
CZU: 378.1 | ||||||
Pag. 31-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În domeniul administrației publice multe dintre conceptele și circumstanțele academice avute în vedere sunt percepute ca fiind abstracte, complexe și dificile. Având la bază acest considerent, lucrarea analizează aspectele semnificative ale vinietei, ca instrument metodologic în predarea și înțelegerea teoriilor utilizate în explicarea fenomenelor administrative. Susținem că formatul academic în care este afișat conținutul teoretic este crucial pentru înțelegerea unei teorii. Utilizarea adecvată a vinietei în cadrul procesului instructiv-educativ poate produce schimbări măsurabile și semnificative în comportamentul absolvenților ce urmează specialitatea administrației publică, contribuind în egală măsură și la acumulare de cunoștințe, și dezvoltare de competențe. Valoarea semnificativă a instrumnetului este data de faptul că facillitează înțelegerea teoriei și aplicarea acesteia în contexte practice, desprinse din realitatea administrației publice. Exemplu de vinietă și modul concret de utilizare a acesteia este prezentat pentru a ilustra argumentul. |
||||||
Cuvinte-cheie teorie, vinietă, cunoştinţe, competențe, theory, vignette, knowledge, skills |
||||||
|