Articolul precedent |
Articolul urmator |
393 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 23:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1:39 (3) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4064) |
Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life (2240) |
SM ISO690:2012 BUZENCO, Aurelia. Provocări actuale ale societății contemporane privind etnoeducația în familie. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 139-143. ISBN 978-9975-76-369-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1:39 | ||||||
Pag. 139-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conținutul articolului dezvoltă idei cu referire la prioritățile axiologice ale etnoeducației în mediul familial determinate de provocările actuale ale societății contemporane și de tradiţiile progresive ale educaţiei în familie a poporului român. Profundele transformări democratice din societate şi cerinţa imanentă de integrare în ansamblul structural al lumii contemporane sunt indisolubil legate de recunoaşterea înnoirii spirituale prin dezvoltarea ştiinţei şi perfecţionarea întregului sistem de educaţie. Misiunea educației contemporane în familie rezultă din preceptele teoretice ale etnopedagogiei, care generează cunoștințe noi stimulative în sensul etnoeducației în familie. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, etnoeducație, etnopedagogia, prioritățile axiologice ale educației populare, family, etnoeducation, etnopedagogy, axiological praxiology of popular education |
||||||
|