Articolul precedent |
Articolul urmator |
624 98 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 22:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004 (57) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4061) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4265) |
SM ISO690:2012 MĂRGĂRIT, Corina Emanuela. Școala online – provocare pentru profesori și elevi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 228-232. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:004 | ||||||
Pag. 228-232 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Contextul actual a însemnat provocare pentru cadrele didactice și pentru beneficiarii acestora, elevii, atât la nivel național, cât și la nivel internațional, așa încât folosirea mijloacelor digitale a devenit esențială. Resetarea educației și a formării digitale a devenit o necesitate pentru actul instructiv-educativ și pentru dezvoltarea abilităților digitale pentru toți actorii prezenți în actul educativ. |
||||||
Cuvinte-cheie provocare, adaptabilitate, inovaţie, performanţă, digitalizare, empatie |
||||||
|