Școala online – provocare pentru profesori și elevi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
624 98
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 22:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:004 (57)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4061)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4265)
SM ISO690:2012
MĂRGĂRIT, Corina Emanuela. Școala online – provocare pentru profesori și elevi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 228-232. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Școala online – provocare pentru profesori și elevi

CZU: 37.018.43:004

Pag. 228-232

Mărgărit Corina Emanuela
 
Liceul Tehnologic „Constantin Cantacuzino”, Băicoi
 
 
Disponibil în IBN: 1 decembrie 2021


Rezumat

Contextul actual a însemnat provocare pentru cadrele didactice și pentru beneficiarii acestora, elevii, atât la nivel național, cât și la nivel internațional, așa încât folosirea mijloacelor digitale a devenit esențială. Resetarea educației și a formării digitale a devenit o necesitate pentru actul instructiv-educativ și pentru dezvoltarea abilităților digitale pentru toți actorii prezenți în actul educativ.

Cuvinte-cheie
provocare, adaptabilitate, inovaţie, performanţă, digitalizare, empatie