Instrumente didactice aplicate în activitatea cu preșcolarii cu cerințe educaționale speciale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1351 116
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 17:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:373.24+376.1 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4054)
Kinds of school providing general education (2111)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (653)
SM ISO690:2012
LUCHIANENCO, Lilia. Instrumente didactice aplicate în activitatea cu preșcolarii cu cerințe educaționale speciale. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 302-307. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Instrumente didactice aplicate în activitatea cu preșcolarii cu cerințe educaționale speciale

CZU: 37.015:373.24+376.1

Pag. 302-307

Luchianenco Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Instrumentele didactice reprezintă un ansamblu de metode, mijloace, forme de organizare și acțiuni exercitate în mod conștient și sistematic de către pedagogi, într-un mediu instituțional, având obiectivul, formarea personalității copiilor. La baza elaborării metodelor, organizării formelor și mediului de învățământ pentru copii, va fi dezvoltarea și corectarea principalilor parametri în ontogeneza copilului. Dezvoltarea competenței de a învăța la vârsta timpurie este temelia pentru învățarea continuă.

The didactic tools represent a set of methods, means, forms of organization and actions exercised consciously and systematically by pedagogues, in an institutional environment, having the objective, the formation of children's personality. The elaboration of methods, the organization of forms and the educational environment for children, will be based on the development and correction of the main fields in the ontogenesis of the child. Developing the ability to learn at an early age is the foundation for lifelong learning.

Cuvinte-cheie
principii, metode, mijloace, forme, sisteme didactice, finalitate,

principles, Methods, means, forms, didactic systems, finality