Articolul precedent |
Articolul urmator |
1351 116 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 17:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:373.24+376.1 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4054) |
Kinds of school providing general education (2111) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (653) |
SM ISO690:2012 LUCHIANENCO, Lilia. Instrumente didactice aplicate în activitatea cu preșcolarii cu cerințe educaționale speciale. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 302-307. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:373.24+376.1 | ||||||
Pag. 302-307 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Instrumentele didactice reprezintă un ansamblu de metode, mijloace, forme de organizare și acțiuni exercitate în mod conștient și sistematic de către pedagogi, într-un mediu instituțional, având obiectivul, formarea personalității copiilor. La baza elaborării metodelor, organizării formelor și mediului de învățământ pentru copii, va fi dezvoltarea și corectarea principalilor parametri în ontogeneza copilului. Dezvoltarea competenței de a învăța la vârsta timpurie este temelia pentru învățarea continuă. |
||||||
Cuvinte-cheie principii, metode, mijloace, forme, sisteme didactice, finalitate, principles, Methods, means, forms, didactic systems, finality |
||||||
|