Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
529 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 10:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organization of instruction (560) |
SM ISO690:2012 PANTAZ, Ludmila, CEBAN, Ana. Proiectul educațional – un mijloc eficient de dezvoltare a competențelor-cheie la elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 86-89. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596964 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5596964 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 86-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problematica educației dobândește în societatea contemporană noi conotații, mai ales în contextul schimbărilor fără precedent din toate domeniile vieții sociale. Accentul trece de pe informativ pe formativ. Educația depășește limitele exigențelor și ale valorilor naționale și tinde spre universalitate, orientându-se spre patrimoniul valoric comun al umanității. Un curriculum unitar nu mai poate să răspundă singur necesităților sociale. În acest context, un rol important îl au proiectele educaționale, care vizează diverse activități complementare procesului educațional obligatoriu. Articolul prezintă conceptul de proiect și pașii principali în elaborarea acestuia |
||||||
Cuvinte-cheie proiect educațional, competenţe-cheie, scop, obiective, beneficiar, buget, educational project, key competences, aim, objective, beneficiary, Budget |
||||||
|