Proiectul educațional – un mijloc eficient de dezvoltare a competențelor-cheie la elevi
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
529 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 10:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (507)
Organization of instruction (560)
SM ISO690:2012
PANTAZ, Ludmila, CEBAN, Ana. Proiectul educațional – un mijloc eficient de dezvoltare a competențelor-cheie la elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 86-89. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596964
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455

Proiectul educațional – un mijloc eficient de dezvoltare a competențelor-cheie la elevi

The School Project as a Method of Developing Key Competences at Pupils

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5596964
CZU: 37.091

Pag. 86-89

Pantaz Ludmila1, Ceban Ana2
 
1 Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu”, Orhei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

Problematica educației dobândește în societatea contemporană noi conotații, mai ales în contextul schimbărilor fără precedent din toate domeniile vieții sociale. Accentul trece de pe informativ pe formativ. Educația depășește limitele exigențelor și ale valorilor naționale și tinde spre universalitate, orientându-se spre patrimoniul valoric comun al umanității. Un curriculum unitar nu mai poate să răspundă singur necesităților sociale. În acest context, un rol important îl au proiectele educaționale, care vizează diverse activități complementare procesului educațional obligatoriu. Articolul prezintă conceptul de proiect și pașii principali în elaborarea acestuia

The issue of education is acquiring new connotations in modern society due to unprecedented change in all aspects of social life. The emphasis switches from the informative onto the formative. Education now goes beyond the limits of national requirements and values, denoting a marked tendency towards universality and the common values of humankind. A curriculum alone can no longer satisfy all social needs. In this context, educational projects play an important part, by including various activities that are complementary to the compulsory educational process. The article presents the educational project concept, as well as the basic steps for its development.

Cuvinte-cheie
proiect educațional, competenţe-cheie, scop, obiective, beneficiar, buget,

educational project, key competences, aim, objective, beneficiary, Budget