Проблемы внедрения маркетинга на предприятиях
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
306 0
SM ISO690:2012
КИСЕЛЕВ, Лилия. Проблемы внедрения маркетинга на предприятиях. In: Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE, 15-16 septembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 16-17. ISBN 978-9975-50-215-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE 2018
Conferința "Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE"
Bălți, Moldova, 15-16 septembrie 2017

Проблемы внедрения маркетинга на предприятиях


Pag. 16-17

Киселев Лилия
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 30 iulie 2021


Rezumat

The enterprises have traditional departments, which for most employees are natural. These departments include: production departments, finance department, labor and wages department, etc. The question of having a marketing department at many Moldovan enterprises is still quite controversial. The top management of many firms considers marketing not compulsory, marketing is involved at a time when there are difficulties with sales.