Articolul precedent |
Articolul urmator |
416 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 11:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26:005 (3) |
Education (14789) |
Management (1919) |
SM ISO690:2012 . Eseul – metodă integrativă de evaluare. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 337-340. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | ||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26:005 | ||||||
Pag. 337-340 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The formative valences of the essay are indisputable. The essay method gives the evaluative process an integrative character. The article elucidates the definition of the essay, the essayistic typology, the requirements to be observed in the implementation of the method, the competences that can be assessed through it, the methodological coordinates that the essay integrates as a method of evaluation. |
||||||
|