Eseul – metodă integrativă de evaluare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
416 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 11:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26:005 (3)
Education (14789)
Management (1919)
SM ISO690:2012
. Eseul – metodă integrativă de evaluare. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 337-340. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Eseul – metodă integrativă de evaluare

CZU: 371.26:005

Pag. 337-340

 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2021


Rezumat

The formative valences of the essay are indisputable. The essay method gives the evaluative process an integrative character. The article elucidates the definition of the essay, the essayistic typology, the requirements to be observed in the implementation of the method, the competences that can be assessed through it, the methodological coordinates that the essay integrates as a method of evaluation.