Particularitățile dezvoltării psihice a preșcolarilor cu tulburări de limbaj
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
599 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-10 08:43
SM ISO690:2012
PONOMARI, Dorina. Particularitățile dezvoltării psihice a preșcolarilor cu tulburări de limbaj. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 105-112. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.1, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Particularitățile dezvoltării psihice a preșcolarilor cu tulburări de limbaj


Pag. 105-112

Ponomari Dorina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 ianuarie 2021


Rezumat

The child's communicativeness and sociability develops concurrently with the expansion of language and the development of its most important functions, but also changing the forms of communication with age, to the extent in which they are the tribute to the knowledge, motivations, objectives, which are also in development. The monologue is frequently used during this period, it is the premise of an internalized language, preparing the subsequent social activity; mimics and gestures being used to express wishes, knowledge and needs.