Argumente teoretice și metodologice ale educației fizice la nivelul parteneriatului școală - familie - comunitate
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
442 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 14:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
796.011.3:37.018.1/.2 (1)
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1705)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4054)
SM ISO690:2012
NEACȘU, Ioan-Cristian. Argumente teoretice și metodologice ale educației fizice la nivelul parteneriatului școală - familie - comunitate. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 287-292. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Argumente teoretice și metodologice ale educației fizice la nivelul parteneriatului școală - familie - comunitate

CZU: 796.011.3:37.018.1/.2

Pag. 287-292

Neacșu Ioan-Cristian12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” Pitești
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

The option of theoretical and methodological argumentation of physical education, as a general dimension of education, is justified by the influences of the social field of the school-family-community partnership. The following study reflects the plan of evolution of the main concepts, depending on the characteristics of the socio-historical stages, with the determining role both in the educational community and in the formation, development and permanent integration of the student. References to the objectives and functions of physical education create openings for the design of the pedagogical model for ensuring physical education at the level of the school-family-community partnership.

Cuvinte-cheie
physical education, school – family – community partnership