Articolul precedent |
Articolul urmator |
591 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 16:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.881.13:373.3 (3) |
Education (14782) |
Kinds of school providing general education (2120) |
SM ISO690:2012 OBOROCEANU, Viorica. Strategii didactice interactive valorificate în formarea atitudinilor interpretative ale elevilor din clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 222-230. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.881.13:373.3 | ||||||
Pag. 222-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Atitudinile pozitive față de lectură influențează elevul de vârstă școlară mică. Principiul stimulării interesului pentru lectură al elevilor, actualizării experienţei de viaţă şi a celei estetice, al creativităţii stau la baza dezvoltării atitudinii elevului faţă de opera literară, iar acestea din urmă fiind un generator al atitudinilor interpretative. Elevii de azi aşteaptă noi şi noi provocări, prin urmare, trebuie să le oferim texte care să le trezească şi să le menţină interesul, să descopere de fiecare dată noi chei de lectură, să-şi dezvolte capacitatea de analiză şi sinteză, să valorifice experienţa personală. Formarea atitudinii intepretative a elevului faţă de textul literar solicită a fi inițiată prin aplicarea strategiilor didactice, determinată de acurateţea comprehensiunii. Preferinţa literară a cititorului şi atitudinea lui pozitivă faţă de un personaj îi serveşte drept model elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudine, atitudine interpretativă, text literar, interpretare, strategii didactice interactive, attitude, interpretive attitude, literary text, interpretation, interactive teaching strategies |
||||||
|