Perfecționarea inteligenței emoționale în cariera profesională a profesorului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
633 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-23 17:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132:159.942-053.8 (1)
Education (14782)
Psychology (3511)
SM ISO690:2012
COROTCHIH, Ecaterina, TROFĂILĂ, Lidia. Perfecționarea inteligenței emoționale în cariera profesională a profesorului. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 40-44. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Perfecționarea inteligenței emoționale în cariera profesională a profesorului

CZU: 371.132:159.942-053.8

Pag. 40-44

Corotchih Ecaterina1, Trofăilă Lidia2
 
1 Liceul Teoretic „Principesa Natalia Dadiani”,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

În activitatea profesională a profesorului inteligența emoțională are un rol important și semnificativ. EQ ajută ca profesorul să aibă succes la toate etapele activității profesionale. Sporește calitatea, îmbunătățește relațiile la toate nivelele și ajută profesorul să fie actual și performant. Din aceste considerente inteligența emoțională trebuie permanent perfecționată. În special trebuie îmbunătățite componentele de bază ale inteligenței emoționale: conștiința de sine , conștiința socială, autocontrolul , gestionarea relațiilor.

In the professional activity of the teacher, emotional intelligence has an important and significant role. EQ helps the teacher to be successful at all stages of professional activity. Increases quality, improves relationships at all levels and helps the teacher to be current and efficient. For these reasons, emotional intelligence must be constantly improved. In particular, the basic components of emotional intelligence need to be improved: self-awareness, social awareness, self-control, relationship management.

Cuvinte-cheie
Inteligenţa emoţională, activitate profesională, perfecţionare, emoţie, sentimente,

emotional intelligence, professional activity, improvement, emotion, feelings