Articolul precedent |
Articolul urmator |
633 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-23 17:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132:159.942-053.8 (1) |
Education (14782) |
Psychology (3511) |
SM ISO690:2012 COROTCHIH, Ecaterina, TROFĂILĂ, Lidia. Perfecționarea inteligenței emoționale în cariera profesională a profesorului. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 40-44. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132:159.942-053.8 | ||||||
Pag. 40-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În activitatea profesională a profesorului inteligența emoțională are un rol important și semnificativ. EQ ajută ca profesorul să aibă succes la toate etapele activității profesionale. Sporește calitatea, îmbunătățește relațiile la toate nivelele și ajută profesorul să fie actual și performant. Din aceste considerente inteligența emoțională trebuie permanent perfecționată. În special trebuie îmbunătățite componentele de bază ale inteligenței emoționale: conștiința de sine , conștiința socială, autocontrolul , gestionarea relațiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, activitate profesională, perfecţionare, emoţie, sentimente, emotional intelligence, professional activity, improvement, emotion, feelings |
||||||
|