Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
532 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-26 14:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.07 (11) |
Kinds of school providing general education (2120) |
SM ISO690:2012 TEŞCU, Mihai. Două instrumente calimetrice utile și obligatorii din activitatea tuturor managerilor școlari. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 10-13. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057059 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4057059 | ||||||
CZU: 373.07 | ||||||
Pag. 10-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă două instrumente calimetrice, considerate utile și necesare în evaluarea activității managerului școlar, dar și în aprecierea procesului de gestionare a unei instituții de învățământ. În acest context, autorul oferă o perspectivă de aplicare eficientă în managementul intern al instituției a unor instrumente de evaluare precum chestionarele CASE și OCDQ, care permit evaluarea comprehensivă a climatului școlar, aprecierea interacțiunilor școlare dintre diverși actori educaționali: elevi, părinți, cadre didactice, manager școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie calimetrie, instrumente calimetrice, manager școlar, interacțiuni școlare ale cuartetului, qualimetry, quality measurement tools, school manager, quartet school interactions |
||||||
|