Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
681 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 19:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.45:372.3 (1) |
Education (14784) |
SM ISO690:2012 DUMINICĂ, Stella. Formarea premiselor scrisului la debutul școlar. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 2(10), pp. 103-110. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.45:372.3 | ||||||
Pag. 103-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea premiselor scrisului ca instrument de bază al activității de învățare stă la baza dezvoltării intelectuale a copiilor preșcolari. În prezent mulţi copii întâmpină mari dificultăţi la învăţarea scrisului, deoarece sunt necesare unele măsuri de ordin metodologic, care se impun a fi luate nu numai odată cu învăţarea sistematică a scrierii în clasa întâi, ci chiar în instituţiile de educație timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie premisele scrisului, maturitate grafică, pregrafisme, traseul grafic, activitatea psihomotrică, the premises of the writing, the graphic maturity, the graphic design, the graphical route, the psychomotor activity |
||||||
|