Cuvinte-cheie (45): marketing communication (3), sustainable consumption (3), multicultural marketing (2)
ORCiDArticole în reviste din RM - 1. Publicaţii la conferinţe din RM - 7.
Teze/Rezumate în culegeri - 3.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 7
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 3
Youth and sustainable consumption: understanding awareness and adoption trends |
Buzdugan Adriana , Nepotu Lucia |
Moldova State University |
EcoSoEn |
Nr. 3-4 / 2023 / ISSN 2587-344X / ISSNe 2587-425X |
Disponibil online 11 January, 2024. Descarcări-12. Vizualizări-164 |
Analiza factorilor de influență asupra comportamentului consumatorului |
Nepotu Lucia |
Universitatea de Stat din Moldova |
Integrare prin cercetare si inovare.Științe juridice și economice |
SJE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8. |
Disponibil online 20 February, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-266 |
Challenges of multicultural marketing communication in attracting potential consumers |
Buzdugan Adriana , Nepotu Lucia , Diaconu Svetlana |
Moldova State University |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. . |
Disponibil online 4 November, 2022. Descarcări-23. Vizualizări-390 |
Motivațiile, nevoile și atitudinea consumatorilor turiști în turismul de aventură |
Luca Tatiana , Nepotu Lucia |
Universitatea de Stat din Moldova |
Development of sustainable tourism: actualities and opportunities |
2022. . ISBN (pdf) 978-9975-62-502-9 (PDF). |
Disponibil online 21 February, 2023. Descarcări-31. Vizualizări-324 |
Promoting of sustainable consumption within the European regulatory framework |
Nepotu Lucia1 , Ianquinta Pietro2 |
1 Moldova State University, 2 University of Calabria |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. . |
Disponibil online 4 November, 2022. Descarcări-5. Vizualizări-260 |
Promoting of sustainable consumption within the european regulatory framework |
Nepotu Lucia1 , Ianquinta Pietro2 |
1 Moldova State University, 2 University of Calabria |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-62-488-6. |
Disponibil online 7 March, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-145 |
Promovarea destinațiilor turistice prin blogurile de călătorii – element esențial în comunicarea de marketing |
Buzdugan Adriana , Nepotu Lucia , Diaconu Svetlana |
Universitatea de Stat din Moldova |
Development of sustainable tourism: actualities and opportunities |
2022. . ISBN (pdf) 978-9975-62-502-9 (PDF). |
Disponibil online 21 February, 2023. Descarcări-39. Vizualizări-359 |
Provocările comunicării de marketing multicultural în atragerea consumatorilor potențiali |
Buzdugan Adriana , Nepotu Lucia , Diaconu Svetlana |
Universitatea de Stat din Moldova |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-62-488-6. |
Disponibil online 6 March, 2024. Descarcări-5. Vizualizări-99 |
Tendințele de comportament a consumatorilor în cumpărarea de produse ecologice |
Nepotu Lucia |
Universitatea de Stat din Moldova |
Sustainable Public Procurement: challenges and opportunities |
2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-159-91-3. |
Disponibil online 5 January, 2023. Descarcări-51. Vizualizări-387 |
Efectul valorilor de consum asupra comportamentului consumatorului |
Nepotu Lucia |
Universitatea de Stat din Moldova |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2021. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-158-88-6. |
Disponibil online 7 March, 2024. Descarcări-5. Vizualizări-102 |
Modalități de gestiune a riscurilor în condițiile asigurării schimbărilor organizaționale |
Nepotu Lucia |
Universitatea de Stat din Moldova |
Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Științe ale naturii și exacte. Științe economice |
SNE, SE. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-158-38- 1. |
Disponibil online 28 February, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-323 |