Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (1) |
Articole în reviste din RM - 13. Publicaţii la conferinţe din RM - 1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 5
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 5
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 3
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1
Analiza dezvoltării pieţei operelor de artă în Republica Moldova |
Percinschi Olga12 |
1 CReDO, 2 Uniunea Artiştilor Plastici din Moldova |
Intellectus |
Nr. 4 / 2014 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 27 April, 2015. Descarcări-15. Vizualizări-840 |
Инновационный маркетинг как арт–стратегия |
Перчинская Ольга12 |
1 Молдавская экономическая академия, 2 Uniunea Scriitorilor din Republica Moldova |
Vector European |
Nr. 1 / 2014 / ISSN 2345-1106 / ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 16 February, 2016. Descarcări-18. Vizualizări-937 |
Modelarea ciclului de creare a inovaţiilor deschise şi evaluarea acestora |
Percinschi Olga , Maier Lidia , Tureţchi Tatiana |
Institutul Naţional de Cercetări Economice al AŞM |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice |
Nr. 2 / 2015 / ISSN 1857-3630 / ISSNe 1857-3630 |
Disponibil online 23 February, 2016. Descarcări-9. Vizualizări-1455 |
The analysis of the art market from Republic of Moldova with innovative marketing elements (based on the author's interview) |
Percinschi Olga |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Economie şi Sociologie |
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1857-4130 |
Disponibil online 4 June, 2015. Descarcări-9. Vizualizări-2043 |
Использование Интернет-маркетинга для развития арт-бизнеса |
Перчинская Ольга |
CReDO |
Intellectus |
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 17 June, 2015. Descarcări-11. Vizualizări-822 |
Метафорическое искусство в пространственной перспективе |
Перчинская Ольга |
Uniunea Artiştilor Plastici din Moldova |
Enciclopedica. Revista de istorie a ştiinţei şi studii enciclopedice |
Nr. 2(9) / 2015 / ISSN 1857-365X |
Disponibil online 2 February, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-608 |
Building a Country Brand and Its Further Promotion |
Percinschi Olga1 , Diacova Olga2 |
1 Academy of Economic Studies of Moldova, 2 Stejaur-Market S.A |
Intellectus |
Nr. 1 / 2016 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 1 June, 2016. Descarcări-9. Vizualizări-1029 |
Particularities of the place branding of the european countries |
Percinschi Olga1 , Egorov Igor2 , Diacova Olga3 |
1 Academy of Economic Studies of Moldova, 2 National Academy of Science of Ukraine, 3 Necunoscută, Moldova |
Economie şi Sociologie |
Nr. 1 / 2016 / ISSN 1857-4130 |
Disponibil online 27 June, 2016. Descarcări-6. Vizualizări-1640 |
Piaţă de artă contemporană din România şi problemele ei |
Percinschi Olga |
Uniunea Artiştilor Plastici din Moldova |
Vector European |
Nr. 1 / 2016 / ISSN 2345-1106 / ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 2 June, 2016. Descarcări-5. Vizualizări-766 |
The role of Place Branding for the country image creation and promotion |
Percinschi Olga1 , Diacov Olga2 |
1 Academy of Economic Studies of Moldova, 2 Stejaur-Market S.A |
Vector European |
Nr. 1 / 2016 / ISSN 2345-1106 / ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 2 June, 2016. Descarcări-6. Vizualizări-805 |
Масштабы и игроки современного мирового арт-рынка |
Перчинская Ольга |
Молдавская экономическая академия |
Creşterea economică în condiţiile globalizării: modele de dezvoltare durabilă |
Ediția 12, Vol.1. 2017. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-3171-1-5. |
Disponibil online 16 November, 2017. Descarcări-2. Vizualizări-681 |
Маркетинг и самомаркетинг в арт-бизнесе |
Перчинская Ольга |
Uniunea Artiştilor Plastici din Moldova |
Intellectus |
Nr. 4 / 2018 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 28 January, 2019. Descarcări-3. Vizualizări-690 |
Основные тенденции мирового арт-рынка 2017 года |
Перчинская Ольга |
Uniunea Artiştilor Plastici din Moldova |
Intellectus |
Nr. 3 / 2018 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 19 October, 2018. Descarcări-2. Vizualizări-663 |
Сетевой маркетинг как инновационный инструмент продвижения продукции в 21 веке |
Перчинская Ольга |
Uniunea Artiştilor Plastici din Moldova |
Intellectus |
Nr. 1-2 / 2019 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 9 August, 2019. Descarcări-5. Vizualizări-761 |