Cuvinte-cheie (21): legislative gap (1), discrimination of parents and children in private schools (1), "money follows the student" principle (1)
Google Scholar IDORCiD
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 2
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 2
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 4
Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activităţii organizaţiei în perioadă de criză economică |
Grosu Vladimir |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 4(86) / 2013 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 21 February, 2014. Descarcări-30. Vizualizări-1542 |
Segmentarea pieţei internaţionale: premisă pentru adoptarea deciziilor de marketing |
Grosu Vladimir |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 5(69) / 2009 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-52. Vizualizări-1018 |