IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional Pro Didactica
Tirajul revistei   600
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-30 20:29
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2021  (4 din 6)77
  2020  (5 din 6)95
  2019  (5 din 6)93
  2018  (5 din 6)95
  2017  (5 din 6)90
  2016  (5 din 6)93
  2015  (5 din 6)98
  2014  (5 din 6)91
  2013  (5 din 6)79
  2012  (4 din 6)97
  2011  (5 din 6)110
  2010  (5 din 6)102
  2009  (4 din 6)97
  2008  (5 din 6)135
  2007  (3 din 6)110
  2006  (4 din 6)99
  2005  (5 din 6)95
  2004  (5 din 6)92
  2003  (5 din 6)100
  2002  (5 din 6)127
  2001  (6 din 6)127
  2000  (4 din 6)76
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • B (2019.12.06-2023.12.06)
  • C (2017.12.21-2019.12.05)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2021
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole21782199965387772067172
Volume104878994026
Total2282228786442803

Vizualizări   90Descărcări   25

Conţinutul numărului de revistă

Management competent și vizionar – o prioritate a sistemului educațional altfel

3-7

DOI: 10.5281/zenodo.5595370

CZU: 37.07

Bezede Rima

Învățarea racordată – factor al excelenței cognitive a elevului merituos

8-13

DOI: 10.5281/zenodo.5595376

CZU: 37.091

Callo Tatiana

Repere teologice ale educaţiei religioase

13-19

DOI: 10.5281/zenodo.5595391

CZU: 37.017.93

Sociu Cristinel , Silistraru Nicolae

Sinergismul chimic (aspecte privind studiul fenomenului în școala modernă

19-24

DOI: 10.5281/zenodo.5597087

CZU: 373.4/.5.091:54

Povar Igor , Pintilie Boris , Spataru Tudor

Demers formativ de eficientizare a comunicării organizaționale

24-28

DOI: 10.5281/zenodo.5597099

CZU: 316.77:37.0

Munteanu Olesea

George G. Antonescu, precursor al politicii educației

29-32

DOI: 10.5281/zenodo.5595374

CZU: CZU37.01

Brînză Ionela

Reforma științelor sociale din dublă perspectivă – metodologică și pedagogică – în opera filozofului Ștefan Zeletin

32-34

DOI: 10.5281/zenodo.5597102

CZU: 37.013

Horeanu Ionuț

Dimensiunea educației interculturale reflectată în documentele reglatoare privind stagiile de practică

35-40

DOI: 10.5281/zenodo.5597084

CZU: 378.015

Goraş-Postică Viorica

The Particular Situation of Care-Leaving Youth in Vocational/Technical Education: a Gender-Centered Perspective

41-44

DOI: 10.5281/zenodo.5595386

CZU: 377.091:305

Ganea Eugenia

Întrebarea ca termen curricular

45-49

DOI: 10.5281/zenodo.5595378

CZU: 37.091

Cartaleanu Tatiana

Strategii alternative de lucru cu termenii științifici (pe aria curriculară Limbă și comunicare)

49-53

DOI: 10.5281/zenodo.5595380

CZU: 37.091:811.135.1

Cosovan Olga

Comunicarea și instrumentele digitale pentru activitățile online desfășurate cu preșcolarii

54-57

DOI: 10.5281/zenodo.5596840

CZU: 373.2.091:004.7

Tifrac Maria

Jocul – forma esențială de activitate în grădiniță pentru dezvoltarea socială a preșcolarului modern

57-59

DOI: 10.5281/zenodo.5596858

CZU: 373.2.091

Andrasciuc Vasilica

Stresul ocupațional în contextul cercetărilor actuale

60-62

DOI: 10.5281/zenodo.596891

CZU: 159.942/.944

Grati Lilia

Managementul emoțiilor din perspectivă educațională

63-66

DOI: 10.5281/zenodo.5595384

CZU: 159.942:37.0

Moga Ecaterina

Reflecții privind necesitatea adaptării curriculare în învățământul profesional tehnic

67-69

DOI: 10.5281/zenodo.5596919

CZU: 377.091

Ceban Eudochia , Ceban Eudochia

Nivelul de formare a creativității în dezvoltarea profesională a cadrului didactic

70-74

DOI: 10.5281/zenodo.5597065

CZU: 37.091

Paniş Aliona , Mihailov Veronica

Produse digitale în cadrul Clubului PAIDEIA altfel

74-74

Activitatea școlară independentă îmbinată cu jocul

75-80

DOI: 10.5281/zenodo.5596950

CZU: 37.091

Orehovschi Sergiu

Utilizarea descrierilor literare ale peisajelor naturale în predarea și învățarea de calitate a geografiei

80-83

DOI: 10.5281/zenodo.5596658

CZU: 37.016:911

Volontir Nina

Formarea competențelor specifice la orele de biologie și geografie prin aplicația Plickers

84-85

DOI: 10.5281/zenodo.5597046

CZU: 37.091:[57+911+004]

Vatavu Olesea

Proiectul educațional – un mijloc eficient de dezvoltare a competențelor-cheie la elevi

86-89

DOI: 10.5281/zenodo.5596964

CZU: 37.091

Pantaz Ludmila , Ceban Ana

Strategii și resurse didactice pentru o predare hibridă eficientă

90-90
Nahaba Lilia

Proiectul CONSEPT: Gândire critică pentru dezvoltarea competenţelor profesionale

91-91
Bezede Rima

Noi produse RED pentru învățământul profesional tehnic

92-92
Vătămanu Maria

Învățarea altfel

93-96

DOI: 10.5281/zenodo.5595382

CZU: 37.091

Cristea Sorin