IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   700
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2020-02-28 21:01
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (5 din 6)
  2018  (5 din 6)
  2017  (5 din 6)
  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • B (2019.12.06-2023.12.06)
  • C (2017.12.21-2019.12.05)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole200658402010253193238
Volume95392151806
Total210162323512059
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   149Descărcări   88

Conţinutul numărului de revistă

Opţiune şi obligativitate – calea spre normativitate

2-5
Pâslaru Vladimir

Particularităţile managementului curriculumului şcolar la nivel instituţional

6-10
Guţu Vladimir

Educaţia formală, nonformală şi informală în conturarea stilului existenţial al adolescenţilor

11-14
Bețivu Aurelia

Abordarea strategică a activităţii de formare a vorbitorului cult în învăţământul secundar

15-20
Hadîrcă Maria

Evaluarea inovativă în cadrul cursurilor opţionale

21-23
Cartaleanu Tatiana

Perspectiva interculturală a demersului formativ versus dimensiunea timpului la români şi ruşi

24-28
Trinca Lilia

Elaborarea unui curs opţional: paradigme şi strategii

29-32
Cosovan Olga

Disciplinele opţionale din perspectiva formării competenţelor şcolare

33-34
Achiri Ion

Educaţia interculturală în clasele primare: opţional revizitat aici şi acum

35-39
Goraş-Postică Viorica

Paradigma didacticii disciplinelor opţionale din perspectiva realizării nevoilor individuale ale elevilor în învăţământul general

39-42
Vivdici Ana

Parteneriatul şcoală-familie-comunitate: o componentă esenţială în organizarea şcolii şi a clasei de elevi

42-46
Braghiş Maria

Educaţia în Estonia: ”echitate, nu egalitate!”

46-48
Bucur Veronica

Modalităţi de formare a competenţelor specifice la Istorie prin prisma studierii unităţii naţionale româneşti

49-52
Bucataru Igor, Bucătaru Vera

Evaluarea competenţelor profesionale prin proiecte şi portofoliu

53-53
Bezede Rima

Didactica disciplinelor de învăţământ opţionale

54-56
Cristea Sorin