IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   600
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-09-16 11:31
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (3 din 6)
  2018  (4 din 6)
  2017  (5 din 6)
  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole487540334770171711
Volume9228782730
Total49674321297747
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   39Descărcări   17

Conţinutul numărului de revistă

Provocările învăţării autoreglate pentru studenţi

2-5
Reaboi-Petrachi Viorica

Actul predării. Tradiţie şi interactivitate

6-8
Axinte Roxana

Schimb de experienţă şi bune practici privind educaţia finlandeză, centrată pe profesor şi pe elev

9-13
Goraş-Postică Viorica

Soluţionarea problemelor complexe: strategie şi competenţă

14-17
Cosovan Olga

În numele viitorului

17-17
Oprea Eugen

De ce avem nevoie de educaţie pentru sănătatea reproductivă?

18-21
Draguţa Oxana

Repausul de dans – formă organizată de activitate motrice în cadrul lecţiilor în sala de clasă la nivelul învăţământului primar

22-26
Bencheci Ion, Ursu Ludmila

Metoda situaţiei pedagogice ca mijloc de autorealizare a personalităţii într-un stat democratic

26-30
Calmîc Maria

Proiectul ca lecţie modernă pentru disciplinele tehnice

30-32
Iațimirschi Sergiu

Formare profesională prin strategii didactice centrate pe elev

32-35
Țâțu Anatol

Praxiologia dezvoltării imaginii de sine la adolescenţi

36-40
Ciubotaru Zinaida

În numele viitorului

40-40
Şonțu Lilian

Exemple de bune practici pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial al elevilor din colegiu

41-43
Ababii Natalia

Tehnologii didactice în proiectarea lecţiei de contabilitate

44-49
Sîrghi Ludmila

Curs de instruire Dezvoltarea şi implementarea programului curricular comprehensiv de educaţie pentru sănătate în conformitate cu nevoile de dezvoltare ale elevilor şi standardele internaţionale

50-51
Draguţa Oxana

Evenimente şi activităţi de formare în cadrul proiectului consep t

51-52
Bezede Rima

Lansare de carte – un eveniment jubiliar important din seria PRO DIDACTICA

52-52
Goraş-Postică Viorica

Tehnologia instruirii

53-56
Cristea Sorin