IBN
Închide
ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   800
Limba de publicare >
Topul autorilor >
Colegiul de redacţie >

Numere înregistrate

  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2016
ÎnregistrateAccesateDescărcate
Articole17282193132982
Volume801590471
Total18082352173053
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Vizualizări   41Vizitatori unici   27

Conţinutul numărului de revistă

Mai e nevoie de o educație pentru valorile identitare?

2-3
Cucoş Constantin

Educaţia pentru integrare europeană – un domeniu în educaţia adulţilor?

3-8
Scutaru-Guţu Adela

Autosuficienţa, obstacol în calea autoeducaţiei

9-14
Albu Gabriel

The role of the multicultural component of teacher training in Ukraine

14-18
Kendzor Petro

Model de implementare a învăţămîntului centrat pe necesităţile elevului în şcoala  profesional tehnică

18-21
Alcaz Olga

Valorificarea potenţialului unităţilor paremiologice în gimnaziu

22-27
Slavenschi Emilia

Basmul – un text fundamental în formarea cititorului

28-32
Plămădeală Larisa

Dilemele „secretarului de stat” şi „secretarei”, dar şi ale „spălătoresei lenjerie” şi „şefului spălătorie”. Despre şanse egale, tratament nediscriminatoriu şi conservatorism lingvistic

33-37
Handrabura Loretta

Sensibilizare şi expresie culturală în activităţile de învăţare la geografie

38-43
Dulamă Maria-Eliza

Valorificarea interdisciplinarităţii istoriegeografie în activităţile nonformale: excursia şcolară

44-49
Negru Eugenia

Educational policies for European Integration. Developing equality among students

49-50
Nicolae Adina-Iulia

Certificarea cadrelor didactice în domeniul educaţiei pentru integrare europeană

51-52
Goraş-Postică Viorica

Învăţătorii de pe ambele maluri ale Nistrului continuă să înveţe cum să educe mai eficient cultura bunei vecinătăţi

52-53
Goraş-Postică Viorica

Program de formare pentru profesorii interesați de predarea disciplinei opționale Educație pentru echitate de gen și șanse egale

53-53
Nahaba Vladimir

Educaţie pentru integrare europeană

54-56
Cristea Sorin