IBN
Închide
ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   800
Limba de publicare >
Topul autorilor >
Colegiul de redacţie >

Numere înregistrate

  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2016
ÎnregistrateAccesateDescărcate
Articole17282337973298
Volume8016946169
Total18082507433467
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Vizualizări   45Vizitatori unici   28

Conţinutul numărului de revistă

Extinderea: între gîndirea critică şi gîndirea creativă

2-5
Cartaleanu Tatiana

Consideraţii pedagogice privind dezvoltarea gîndirii critice prin TIC

6-11
Oboroceanu Veronica

Modelul pedagogic al colaborării familie-şcoalăcomunitate în educaţia pentru carieră a adolescenţilor (experiment de formare)

11-17
Pavlov Zinaida

Culorile primare ale educaţiei: de la strălucire la translucid

18-21
Goraş-Postică Viorica

Gîndirea critică şi competenţa de procesare a informaţiei

22-24
Cosovan Olga

Activităţi interactive în formarea competenţei de rezolvare a problemelor simple în clasa I

25-29
Ursu Ludmila

Quo vadis, Europa? sau Despre onestitate şi responsabilitate profesională

30-33
Eșanu Rodica

Aplicarea tonurilor acromatice în cadrul cursului Bazele artei decorative – exercițiu pentru dezvoltarea imaginației creatoare.

34-37
Roșca-Ceban Daniela, Arbuz-Spatari Olimpiada

O abordare critică a rolului Consiliului de Administraţie în autoconducerea şcolii

37-40
Muşenco Angela

Reflecţii după atelierul Atragerea resurselor umane în educaţie

41-42
Gorincioi Valeriu, Melinte Iurie

Sinteza Studiului privind evaluarea nevoilor de dezvoltare instituţională şi a resurselor umane ale unităţilor de învăţămînt profesional tehnice. Constatări şi recomandări.  

43-46
Draguţa Oxana

Gîndirea critică – un instrument eficient pentru formarea competențelor profesionale

47-49
Şişcanu Svetlana, Timoftică Gheorghe, Nicolaev Elena, Scobiola Olga

Program de formare continuă Dezvoltarea competenței interculturale pentru profesorii de istorie și educație civică, în cadrul proiectului Dialog intercultural în Moldova

49-49

Masa rotundă Educaţia deschisă în Moldova: aici şi acum

50-50
Goraş-Postică Viorica, Gorincioi Valeriu

Două vizite de studiu organizate de C.E. PRO DIDA CTI CA pentru ANA CIP, Consiliul de Conducere ANA CIP şi experţii evaluatori.  

51-51
Draguţa Oxana

Conferința națională Dezvoltarea resurselor umane în educaţie: de la idei strategice la acţiuni durabile

52-52
Nahaba Lilia

Consultanţă în elaborarea PDS -urilor în cadrul proiectului CONSEPT+

51-52
Bezede Rima

Gîndirea critică

53-56
Cristea Sorin